Reklama

Reklama

Pochmurná Paříž blízké budoucnosti je městem plným zločinu. Profesorka Brügenová se snaží zachránit život své dcery po těžké autonehodě - a to i za cenu manipulace s jejími vzpomínkami a sny. Policista Hoffman přišel o ženu a parťáka při přestřelce a touží po odplatě. Horečné pátrání jej vede ke klinice profesorky Brügenové, která skrývá nebezpečné tajemství... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

(více)

Recenze (72)

fmash 

všechny recenze uživatele

Barevně stylizovaná kamera jako z nějaké reklamy, podivný střih, vesměs nesympatičtí herci a především v první polovině solidní nuda. Nemluvě o hudbě — nevím, proč si frantíci ve scifárnách potrpí na podivnou lacinou elektroniku, která jenom ruší. Na druhou stranu hlavní hrdina ujde a mladá Mélanie Thierry, ačkoli dost nesympatická, hraje výborně. Určitou výhodu dává Chrysalis rozumná stopáž a ve druhé polovině film konečně získává trochu tempo a jakous takous „uvěřitelnost“. Silnější dvojka, na trojku si u tohoto pokusu o noire netroufám. ()

klerik 

všechny recenze uživatele

RENESANCIA+CYPHER Toto je presne ten typ filmov, ktorý ma vie dostať aj keď nemá najoriginálnejší scenár. Je to hlavne o tom citlivom prístupe, o atmosfére. Detektív zo starej školy, blízka budúcnosť, nádherná vizuálna stránka. Francúzi podobne bodovali už pri IMMORTAL a aj tentoraz trafili moju strunu, ktorá nie a nie zaznieť pri všeobecne uznávyných moderných sci-fi typu MATRIX či JA, ROBOT. Ak sa vám páčil spôsob, akým bola natočená GATTACA, toto by mohol byť film presne pre vás... ()

Reklama

Dubro 

všechny recenze uživatele

Temná sajnsfikšn detektívka v šedom prevedení, pri ktorej majitelia ČB televízorov o nič neprídu, milovníci dobrej choreografie osobných súbojov si minimálne dvakrát prídu na svoje a intelektuálna vrstva divákov nebude mať veľmi čo ošomrať. Sterilné prostredie interiérov budúcnosti poteší hlavne upratovačky. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Krimi-thriller odehrávající se v nedaleké budoucnosti, který staví na vytříbeném a poměrně originálním vizuálu. V Evropě to sci-fi snímky nemají lehké, protože producenti obvykle nedokážou najít odpovídající rozpočet a taky kvůli tomu, že američtí filmaři mají přece jen větší tradici a celý žánr sci-fi vlastně dlouhodobě ovládá americká literární produkce. Scénář mohl slibný námět manipulace s lidskou osobností rozpracovat zajímavějším způsobem, protože přes akční prvky kopírované z americké produkce a solidní herecké výkony u nás neokoukaných herců je celý děj předvídatelný a celá zápletka je z mého pohledu mělká. Celkový dojem: 55 %. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako sorry, tohle je povídka do Krajních mezí, s celovečerákem to nemá nic společného. To noirové ladění je sice hezoučké, ale falešné jako Star Trek pro teenagery. Zdlouhavé, zbytečné záběry, zbytečné postavy, postavení kamery jako ve videohře. Jistě, námět o zálohování vzpomínek - možná to někomu, kdo nečetl Ijona Tichého od Stanislawa Lema přijde originální, ale mně ne. Naroubovat to na rádoby špionážní historku je sice hezké, to diváky láká, ale v tom případě je potřeba vyvarovat se nelogičností a něco víc prozradit o světě, v němž hrdinové žijí, pravidlech, a koneckonců i charakterech postav. Tohle je jen načrtnuté jako komiks, kde taky podrobnosti nehrají roli, a noir to spíše zneužívá, než nabízí. Ono by to moc rádo bylo jako Renesance, ale tam byl propracovaný děj s nějakými zvraty a propracovanější prostředí i vnitřní zákony příběhu. Btw, a stejně furt nevím, co znamenalo 7/4. Jizvy, ano, ale proč? ()

Galerie (26)

Zajímavosti (1)

  • Jediné vozidlo, které se ve filmu objevuje, je koncept coupé Renault Talisman z roku 2002. Narozdíl od jeho elektromotorové filmové verze byl zamýšlen jako čtyři a půl litrový osmiválec do V. (Saur.us)

Reklama

Reklama