Recenze (179)
Muž na laně (2015)
Pro mě velký zklamání. 95 procent filmu je o ničem, pak teda frantík machruje mezi Dvojčaty, což je hustokrutý a wau a vůbec, ale tu nudu z předchozích dvou hodin, kdy vzteklý francouz řve na všechny kolem sakr blé, musím tu udělat, to nezachrání.
Everest (2015)
Pro mě hodně dobrý. I když chvilkama jsem se v těch zakuklencích ztrácel.
Bojovník (2015)
Už asi tak stokrát zpracované téma o pádu na dno a těžkém návratu na vrchol. Všechno ale v dobrých kulisách, takže vlastně proč ne. O čem taky chcete furt točit, že jo.
Marťan (2015)
Těžko uvěřitelný, ale jasně koukatelný film.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Rozhodně skvělá kamera a prostředí. Dicaprio i Hardy hrají na jedničku, k tomu souboj s medvědem, prostě paráda.
Dokonalý šéf (2015)
Prostředí "hoch" gurmánství mě nějak neoslovilo. To radši guláš se šesti.
Na hraně zítřka (2014)
Zlí mimozemšťani útočí na naši mírumilovnou civilizaci. To už tady byla stokrát. Ale já jsem se bavil.
Rivalové (2013)
Podívání pěkné, klasické schéma "hodný slušňák" vs "rozpustilý rošťák" dodrženo, formule tehdy byly fakt zajímavý. Ale že by to byl až zas tak kulervoucí zážitek, to teda nebyl.Solidní ****
Zabijáci (2014)
Bylo dost těžký si vytvořit pozitivní vztah k hlavnímu hrdinovi, který se choval jako kokot. A kdyby tam bylo o pár brutálností míň, taky by se, myslím, nic nestalo.
Divočina (2014)
Dobře pochodovala, to zas né že né!