Recenze (44)
Země mrtvých (2005)
Za zombíky, kteří se uči střílez ze zbraní, si určitě zaslouží ty tři hvězdičky. Jako fanouškovi zombie filmů se mi to líbilo, ale abych byl upřímný - od námětu jsem očekával více.
Nezvratný osud 4 (2009)
Jsem fanda série, ale tohle byla naprostá zhovadilost a možná i zločin. Shodu náhod vyměnili tvůrci náhodnou smrt, která se stala řadou okolností, za divný větříček, který byl smrtelnější než Arnold ve všech svých filmech dohromady. Opravdu to, že někde něco foukne? Kde je kvalita spojena s prvními dvěma díly? Snad jen jedna hvězda za pobavení.
Dexter: Early Cuts (2009) (seriál)
Webová série, která potěší všechny fandy seriálu.
Americký ninja 2 (1987)
Když už někdy je natočen dobrý béčkový akční snímek, tak to tvůrci zkazí úplně zbytečným pokračováním.
Halloween (1978)
Takové horory už se nedělají.
Téměř dokonalý zločin (2000)
Dávám prozatím 3 hvězdičky, ale je možné, že své rozhodnutí změním. Na tomhle filmu musím hlavně vytáhnout výkon Giovanniho Ribisiho. Zahrál více než skvěle a Sam Raimi se postaral o krásně temnou atmosféru. Škoda, že mi to trochu začlo být i jasné v polovině filmu. Ještě však chci někdy shlédnout film v originále a podle toho popřípadně upravit hodnocení.
Hitlerovi bodyguardi (2008) (seriál)
Skvělý cyklus, který rozebírá hitlerovu ochranu, ale i rozpory mezi jednoitlivými členy ochranky a členy SS. Souhrn zároveň i všech atentátů a jejich pokusů. Tvůrci série si dali záležet. Vesměs jako vždy.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Ty ženská jedna hloupá!
Krvavý Valentýn (2009)
Dávám dvě hvězdičky za pobavení.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Naprosto geniální televizní seriál. Člověka doslova upoutá svým černým humorem a stiuacemi, za kterýma zůstává rozum stát.