Oblíbené seriály (6)
Červený trpaslík (1988)
Komentář? Tady k tomuhle? Snad jen: Flobadob. Blib, blub, blíb.
Mrtví jako já (2003)
Osobně se mi líbí ta možnost, že to tak skutečně je plus výkon Ellen Muth a její "příjemný" přístup ke všemu, dodává serálu Dead like me trochu Dr. Houského nadhledu. Člověk si kolikrát uvědomí, na jaké zbytečnosti dává ve svém životě až přehnaný důraz a zase jiným lidem může záležet na pakticky nepotřebných maličkostech. Pro někoho to může být těžce stravitelný seriál, z důvodu určité ukecanosti, ale milovníkům sarkasmů jenom doporučuju.
Firefly (2002)
Geniální dílko geniálního Josse Whedona. Kombinace space opery a westernu je nepochopitelá, ale Joss dokazuje, v čem je mistr, včetně výborného, inteligentního humoru. Bohužel nemusí sednout všem. Škoda, že nevznikly další díly, díky nepochopení sponzora.
Battlestar Galactica (2004)
Takhle má vypadat "reálné" sci-fi. Žádné pohádky jako ve Star Wars, prostě vesmír, jak opravdu může vypadat.