Recenze (117)
Předčítač (2008)
ajaj...tak to mi nesedlo...jinak všechno dobré...výkony, střih, kamera, námět...uvidíme napodruhé
Azumi (2003)
poslání začalo...těšil jsem se jak jim všem nakope Azumi zadek, což udělala, ale já se nudil...škoda
Krev: Poslední upír (2009)
OK.neni to vrchol filmařského umění, ale mě se to líbilo...původní je určitě lepší, ale protože těchto samurajských upířin je málo a já to mám rád...dávám 3 a jednu * navíc za snahu
Ali G, Aiii (2000)
:-)bacha není to film:-)
Čarodějův učeň (1977)
Krabatééééééééééééééé!!!!! brrrrr....že pohádka....
Muž, který nebyl (2001)
mám strašnou chuť na cigaretu...
Krabat: Čarodějův učeň (2008)
Škoda jen obsazení čarodějnického mistra...dost slabé
Zbouchnutá (2007)
tři nebo čtyři?jelikož se na to dívá moc pěkně, i když tomu chybí pár věcí...dám 4*...
Kámoš k pohledání (2009)
je to dobré, ale ve strovnání s podobnými počiny přece jen slabší...
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
paráda