Recenze (343)
Kisaragi (2007)
Film, od kterého jsem až tak moc nečekal a který mě velmi příjemně překvapil. Pětice herců v jedné místnosti, pomalý rozjezd a "šokujícími" odhaleními doslova nabitý závěr = v tomto případě záruka kvality. K absolutnímu hodnocení má film velmi blízko, ale sráží ho právě zdlouhavý úvod a přílišné přehrávání, které je pro japonskou komediální tvorbu sice typické, ale do tohoto filmu se zas až tak moc nehodí. Edit: Je to už přes rok a přesto na ten film vzpomínám s láskou a úsměvem na rtech, navíc s čistým svědomím mohu říct, že jsem za tu dobu neviděl mnoho filmů, které by ho překonávaly (spíš naopak), proto zvedám hodnocení na maximum...
Gulliverovy cesty (2010)
Komediální filmy s Jackem Blackem mám celkem rád, a když jsem zjistil, že se ve filmu objeví i Jason Segel z HIMYMu, začal jsem se těšit. Bohužel jsem se dočkal jen průměrného amerického bijáku vršícího přes sebe páté přes deváté bez špetky logiky. Spoustu věcí bych byl ochoten pominout, nápad s „kinem“ mě dokonce pobavil, ale zjevení obřího robota mi přišlo už trochu moc. Jedinou silnější stopu ve mně zanechala jen závěrečná hudební scéna – a díky ní film přišel i o už tak velmi slabou třetí *.
Mai bosu mai híró (2006) (seriál)
Japonský seriál z prostředí střední školy/yakuzy, jak tohle mohlo dopadnout… Šílená komedie v čele s neskutečně se šklebícím dědicem yakuzáckého gangu, který ale není schopen udržet myšlenku déle než 90 vteřin. Přehrávající hrdina, školní klišé, nostalgie a vyšívající poskok jsou atributy tohoto seriálu které mě bavily, a i když se ke konci může dostavit pocit určitého deja vu, stále mě to rozesmávalo.