Oblíbené filmy (8)
Vrána (1994)
Občas laciné, ale přesto stylové. Plus jeden z nejlepších pisničkových soudtracků.
Frajer Luke (1967)
Smrt panen (1999)
Vtip sem, vtip tam a sladky romanek mezi kirsten a joshem...co se stalo potom ve me bude ještě dlouho hnít..
Miluj mě, prosím (2004)
Ztraceno v překladu (2003)
Salvador (1986)
Viděl jsem Killing Fields a následně Salvador, v polích byl podle mého silnější příběh, ale ve srovnání Woodse a Waterstone, Woods vede na plné čáře a pro mě je to jeden z nejlepších žijícíh herců vůbec.
Vražedná pole (1984)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl.
Lásce na stopě (2001)
Občas se najde film, který vás uchvátí, ne celkově všechny, prostě vás a tohle je můj skrytý uchvatný film...a to s těma pihama používám na holky už roky, i když třeba žádné nemají: ))