Recenze (226)
Dard Divorce (2007)
To byl panečku pěkně prokoumanej a zamotanej příběh.
The Burning Moon (1992)
Finále ve sklepním, splatterpunkovém videopekle fakt stojí za to.
Ninja (1984)
Akvabely, lyžování a ninjové na kolečkových bruslích.
Super nindža (1984)
Po dějové stránce důsledně dětinsky přímočarý film.
Horor v Dunwichi (1970)
Nuda dosahující psychedelických dimenzí.
Necronomicon (1993)
Jako vždy skvělé masky a příšery od Screaming Mad George. Většina příběhů je ale trochu unylá a bez energie. Jeffrey Combs, který tu hraje H. P. Lovecrafta tu vypadá, jako by z něj maskéři chtěli udělat Bruce Campbella.
Raigyo (1997)
Dějově totálně důsledné anti-porno.
XTRO 3: Hlídejte si oblohu (1995)
Skupina retardovaných vojáků na opuštěném ostrově potkává nejprve divocha, který vypadá jako Jiří Wimmer, a posléze i zlého mimozemšťana.
Wei Si Li: Lan xie ren (2002)
Počítačové speciální efekty asi stejně kvalitní jako angličtina většiny herců.
Wei Si Li zhi ba wang xie jia (1991)
Wisely tentokrát naprosto bez nápadu. Tuctový a mdlý akčňák skoro bez fantastických prvků.