Recenze (19)
V létě ti řeknu, jak se mám (2022)
Tohle nikdy nemělo jít do kina. Zvuk jako kdyby se to dabovalo v krabici od bot. Opravdu děsná kvalita zvuku! Která to celé pohřbila. Bez děje.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Rok se těšíte na pokračování a pak jste ve finále z více jak 2 hodinového filmu zklamaní. Mnoho nových postav, na které ve filmu není čas. Dějově se tam toho opravdu moc neděje. Hooodně vleklá záležitost. Chtělo by to zapracovat na scénáři...První díl byl lepší....
Sestra (2018)
Půl roku jsem se na film těšil. Včerejší návštěva kina mě moc neuspokojila. Bohužel je to nejslabší díl z celé série. Perfektní na celém filmu je ztvárnění sestry. Mohla však dostat více prostoru, abych se jí nabažil. Pár lekaček tam bylo, ale všechno bylo tak předvídatelné až mě to zklamalo.
Warcraft: První střet (2016)
Na tento film jsem se těšil snad od dob Avatara. Pár dobrých hlášek ve filmu bylo, takže jsem se docela bavil. Grafické zpracování je perfektní. Hudba k tomu byla také skvělá. Nejsem si však úplně jist, že díky tomu je potenciál k dalším dílům. Leč tento první měl dobře nakročeno, čekal jsem od toho něco víc. Jestli ano, chce to více zapracovat na scénáři. Místy to bylo opravdu nudné.
Hodinu nevíš... (2009)
Blíží se to skoro odpadu. Tohle nestojí ani za řeč! Doslova zabitých 94 minut. Tu jednu * dávám za to, že jsem se na konci dobře lekl ;-)
Avatar (2009)
Lidičky tenhle film mě vážně velice moc překvapil. Musím říct , že lepší film jsem ještě neviděl. Suprové efekty, super děj i hudba. V žádném okamžiku tohoto filmu jsem se nenudil. A proto si to musím zítra znovu v kině zopakovat. Neváhejte a běžte taky. Jinak pět hvězdiček je pro tento film opravdu málo.
Veni, vidi, vici (2009)
Šílená blbost tenhle "film" nejvíc mě štvala extrémně hlasitá hudba, která doslova řvala.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Právě jsem přišel z předpremiéry a musím film pochválit, neboť jsem se dost zasmál, jsou tam fakt dobré hlášky. 1. díl je sice o něco lepší ale tenhle je zábavnější a lepší efekty. Už se nemohu dočkat dalšího dílu. Takže vřele doporučuji ;-)
Bruno (2009)
U Borata jsem se více zasmál, zde jsem byl pořád v šoku. Některé scény nejsou vhodné ani po 22 hodině. Hudba na začátku a na konci byla fakt super. Ten co hrál Brüna je buď doopravdy homosexuál a nebo skvělý herec.
Osina v zadku (2008)
Opravdu nepovedený film, nic co by mne nadchlo