Recenze (326)
Dva výtečníci (1977)
Ze začátku super, ale pak mě to začalo nudit. Horší ***.
Poslední pokušení Krista (1988)
Bezpochyby je to kvalitní film, ale není to pro mě. Mně náboženství nic neříká. Hlavně je to přehnaně dlouhý..
Je to i můj život (2009)
Hodina a půl nudy, jste moc měkký. https://www.youtube.com/watch?v=XpjSQlOMGCg
Srbský film (2010)
Na mě slabý.
Řezník ft. Sean Strange - Burning Dreams (2014) (hudební videoklip)
Klip obyčejnej, ale song jsem si oblíbil.
300: Vzestup říše (2014)
První poznatek: mohlo to být delší, konec přehnaně otevřený. Druhý poznatek: bitvy na moři, sekaní končetin a řežby celkově efektivní. Třetí poznatek: Artemesie je sexy šílená vůdkyně. 3,5*
Interstate 60 (2002)
Film, který mě ovlivnil a se kterým mám spojený velice zvláštní zážitek.
Kill Bill (2003)
Krvavá, dechberoucí jízda, s boží hudbou, kamerou a krásnou Thurman. Je málo filmů, které takhle odsýpají.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Dobrej párek, sluší jim to. Hezky se na ně kouká. Jinak neskutečná jízda.
U pokladny stál... (1939)
Operace palce nemá chybu!