Recenze (80)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Pro nemyslícího diváka super. Já už začínám být alergický na některé předávané hodnoty (třeba i nevědomky) a nelogismy... A taky jsem nevěděl, že boj sever proti jihu byl boj s upíru, proč to nepíšou v učebnicích?, to nás upíři taky ovládají? ;D
Agora (2009)
Odporný krvák očerňující křesťany...
Amazing Spider-Man (2012)
furt dookola
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Hodne nasili a trocha erotiky, to je radost dnesnich lidi :D Neprijde mi to ani tak strasidelne jako nechutne.
Anděl & Ďábel (2009) (amatérský film)
Nadnesený humor a legrace z PAKA je bezva!
Avatar (2009)
Pokud chcete, taky vás může přivést trochu k zamyšlení o víře.
Avengers (2012)
Velkovýroba superbraků pokračuje. Ale místy jsem se opravdu velmi dobře zasmál, škoda že to není komedie... Ale stejně, Starka žeru :)
Až dojde ropa - drsné varování (2006)
V první polovině naštvaný na lidskou blbost a bezohlednost. V druhé polovině spíše vyděšený a spřádající plány do budoucna. Ale je třeba vše s rozvahou. Takže aspoň aby obyčejný lid byl připravený se zřeknout přepychu... Pěkně poutavě a působivě utvořený dokumenty. Možná dost pesimistický, ale myslím, že to je třeba!
Barbar Conan (1982)
Za dva, ale jak soundtrack bych si to na pozadí pustil :)
Batman začíná (2005)
Původně jsem chtěl dát 4*, ale rozmyslel jsem si to. Snímek je moc pěkný a poutavý, ale místy mi prostě příběh nedává smysl a je tak mimo rozum. Tak jak mohu odpustit divně se rozpadající dům, nemohu s příběhem samotným.