Recenze (144)
Blažiny lekce (2023)
Námět a téma skvělé, ale ten konec. Co to jako bylo?
Ve jménu cti (2023)
Perfektní příběh, zápletky, gradace, a ty souboje, jak jsou natocené! Tak dlouhý potlesk jsem na KVIFF ještě nezažila.
Žena z hor (2022)
Touha po svobodě. Zaslepenost. Konec 18. století v japonské horské vesnici. Krásný konec.
Citlivý člověk (2023)
Fantasy s absurdními prvky. Neni to pro každého. Kvalitní hudba, kamera, herecké výkony. Napětí i humor.
Monika (2022)
Některé záběry byly na můj vkus moc dlouhé. Touha po mateřské lásce. Vnitřní boje postav. Hodně dobrý!
Holky jsou v pohodě (2023)
Nuda, která se zhmotnila. Každá z holek řeší nějaký vnitřní zážitek. Nelíbily se mi plytké dialogy, nelíbila se mi symbolika, obrazy. Nuda.
Pornomelancholie (2022)
Mnohovrstevnatý snímek. O sdílení, o touze nejen fyzické, o citech a pocitech.
Kéž bych mohl hibernovat (2023)
Touha po lepším životě. Odhodlání, boj, překážky. Někde na okraji mongolského města se snaží o svůj sen mladý nadaný kluk.
Byt č. 10-01 (2023)
Silný příběh. A jestli si myslíte, že něco je nějak, zvrat na konci posune příbêh o level výš. A vše, co bylo v náznacích, do sebe najednou zapadne mnohem jasněji.
Sluha národa - Epizoda 10 (2017) (epizoda)
Tak tento díl se povedl. Kvalitativně na úrovni první série. Jen tak dál! No, a koukám, že ta tradice "ožerem je, a pak nám podepíšou, co budeme chtít" je taková slovanská :-)