Deníček (916)
29.01.21
Dnes poslouchám Bad Religion.
26.01.21
oprášil sem totáče, taky starý pankáče,
tadle píseň je teda k popukání vtipná.
25.1.
Poslouchal jsem čertůf punk - což je asi nejnasranější česká kapela a taky jí nejdřív došel dech, natočili jen tři desky v 90. letech a šmitec. Poslech jsem si růžový svět od zpp - za poslední prachy, mladí pankáči, maj ještě no future před sebou.
20.01.21
dnes poslouchám Ramones.
19.01.21
Dnes jsem poslouchal NOFX - první tři, Tři sestry - stará kovárna, Punk Floid - první deska a 2015,
včera jsem si poslech čertůf punk - 98.
16.01.21
Včera jsem si poslechl Bleach a 1039 Smoothed a Kerplunk od Green Day.
17.01.21
Dnes jsem poslouchal Tři sestry - sex, drogy, rokenrol
a Blur - album Blur z roku 97
1992
to byly časy
once more
Kéž by byl rok 93!!!! Chtěl bych tam bejt!
Who Wants Honey?
Zná to ještě někdo?
top 10 komedie 80s
1. Připoutejte se prosím
2. Bláznivá dovolená
3. Záměna
4. Policajt v Beverly Hills
5. Krotitelé duchů
6. Policejní akademie
7. Krokodýl Dundee
8. Ferris Bueller
9. Dvojčata
10. Bláznivá střela
Nejhorší filmy roku 2020
1. Fatman
2. Asi to ukončím
3. Girl
4. Jiu Jitsu
5. Noví mutanti
6. ďábel
7. Enola Holmes
8. Capone
9. Dlouhá noc přežití
10. Birds of prey
Nejlepší filmy roku 2020
1. The Outpost
2. V úskalí
3. Chicagský tribunál
4. The Tax Collector
5. Bratrstvo pěti
6. Ježek Sonic
7. Volání divočiny
8. Mizerové navždy
Antebellum
Be Water
9. Dámský gambit
10. Ozark 3.série
11. Narcos Mexiko 2. série
12. Bosch 6. série
13. Hanna 2. série
Kobejns 12 greatest films of all time:
1. Godfather
2. Deer Hunter
3. Exorcist
4. Taxi Driver
5. Ninth Gate
6. Being There
7. Blue Velvet
8. 12 Monkeys
9. Discret Charm of Bourgouise
10. Idiot Returns
11. Amadeus
12. The Hateful Eight
Quentin Tarantino’s 12 greatest films of all time:
Apocalypse Now – Francis Ford Coppola, 1979.
The Bad News Bears – Michael Ritchie, 1976.
Carrie – Brian de Palma, 1976.
Dazed and Confused – Richard Linklater, 1993.
The Good, the Bad, and the Ugly – Sergio Leone, 1966.
The Great Escape – John Sturges, 1963.
His Girl Friday – Howard Hawks, 1939.
Jaws – Steven Spielberg, 1975.
Pretty Maids All in a Row – Roger Vadim, 1971.
Rolling Thunder – John Flynn, 1977.
Sorcerer – William Friedkin, 1977.
Taxi Driver – Martin Scorsese, 1976.
Ash - Kung Fu
Flashback, 1996, Ash, Kung fu, Jackie Chan and many more - I love it!
---
Letos umřeli mimo jiné:
I. Passer
J. Schumacher
J. Menzel
A. Parker
S. Connery
kdo bude další?
H. Becker
R. Corman
G. Hackman
C. Eastwood
M. Brooks
R. Donner
J.L. Godard
C. Saura
R. Polanski
M. Caine
W. Allen
W. Friedkin
F.F. Copola
M. Scorsese
R. De Niro
A. Pacino
J. Nicholson
M. Freeman
D. Hoffman
D. lynch
---
Nirvana byla nejdůležitější kapelou 90. let. K tomuto tvrzení není třeba víc dodávat.
Volby
Vždycky když jsou volby, tak si pustim tudle písničku, která geniálně shrnuje podstatu toho, co volby doopravdy jsou.
1995 -99
pak přišlo skutečný hudební probuzení a najednou sem začal poslouchat offspring, green day, panteru, dog eat dog, therapy, biohazard, clawfinger, machine head, ministry a taky mňágu, psí vojáky, buty, vltavu a znouzectnost. Později pak ještě vypsanou fixu a totální nasazení a českej punk - sps, čertůf punk a e!e.
Ovšem nejradši sem měl smashing pumpkins - gish, siamese dream, pisces iscariot a mellon collie - to byl můj hudební denní chleba.
Kromě toho jsem ještě poslouchal alice in chains, soundgarden, faith no more, pearl jam a nirvanu. Nirvanu sem prvně slyšel, když už byl cobain rok po smrti. Začal sem pak od ní všechno schánět, každý debilní cd, co kde vyšlo sem koupil, měl sem rád hlavně ty rarity. Do roku 99 sem tim byl posedlej. No a to je vlastně skoro všechno.