Recenze (16)
Nepřítel (2013)
naprostá ztráta času.... pominu-li iracionální chování postav... tak to stejně byla kravina.... fakt jsem si tenhle film neužil a bylo to utrpení
Vamp U (2013)
na to, jakou jsem od toho čekal kravinu, tak to sem tam mělo i dobrý chvilky....
Tom Yum Goong 2 (2013)
ne... tohle prostě není dobrej film.... jediný co tomu chybí jsou snad už jen dinosauři a roboti.... honička s motorkama po střechách, "starwars" bitka v podzemce, z ničeho nic explodující ventilace, bez jakýkoliv příčiny (zato s důsledkem), tohle prostě nejde hodnotit víc jak dvouma hvězdičkama. Ale u mě je to na "odpad"... špatnej, špatnej film.....
Hněv bojovníka (2013)
Když tady tak pročítám ty komentáře, tak přemejšlim, jestli jsme všichni viděli stejnej film..... ale já teda tohl eřadim mezi "béčkovou" tvorbu...... příběh trapnej, navíc mi tam místy chybělo propojení části děje A s částí děje E za použití části B,C,D na druhou stranu, přiznávám, že to mohlo bejt tím, že jsem film viděl s anglickým dabingem a trapnejma CZ titulema, který kolikrát neodpovídali tomu, co jsem slyšel v AJ. nicméně za mě tedy silně podprůměrný snímek, snad jediné, co bylo pozitivní byly bojové scény.
Ninja 2: Pomsta (2013)
Nevim jestli první půlku filmu točil někdo jinej, nebo jsem si prostě v půlce začal všímat chyb, ale bylo to fakt otřesný.....
Cesta (2009)
dávám 3 hvězdičky, protože jsem četl knížku..... a ta je prostě nepřekonatelná