Recenze (244)
Mank (2020)
Fincherův Don Quijote. Nebo přesněji, film o člověku, který by chtěl být alespoň tím Quijotem, ale i to se mu podaří jen tak napůl. So it goes. Myslím, že to uvidím ještě několikrát.
Tenet (2020)
Přiznávám prohru. Tohle jsem nepobral. Je třeba to vidět alespoň třikrát. Jenže jak na potvoru je to natočený tak odlištěnym způsobem, že to člověk vůbec nemá chuť vidět znovu. Emocionálně to nefunguje snad v žádný scéně. Humor neexistuje. Je to jen hlavolam, základem je vyřešit, která postava se kdy pohybuje jakym směrem v čase,..a zda náhodou nějaká postava není mladší verzí jiné postavy a... no nic
Hand Behind the Mouse: The Ub Iwerks Story, The (1999)
hlavně oceňuju výjimečně detailní nahlídnutí do doby a situace těsně před obživnutím Mickey Mouse - ke shlídnutí zde: https://www.dailymotion.com/video/xnpkgt
Třetí muž (1949)
Třetí hvězdu jen za tu Vídeň. Jinak nuda šeď, příběh jalový, postavy načrtnuté, herci herečtí (až na Wellse), podzápletka s přednáškou zbytečná, dialogy nevtipné, hudba na facku.
Modelář (2020)
Kníže Myškin meets Travis Bickle
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Nádhera vypiplaná do posledního detailu. A ve 43. min je náznak, že Šó je syn Mei z Totora. I počty sedí. A leccos to vysvětluje :)
Červená želva (2016)
Má to jen jednu chybu. Myslel jsem, že to má dvě a půl hodiny a teď tady s překvapením čtu, že to bylo jen 80min.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Závěrečná scéna na hřbitově (od Ecstasy of Gold dál) sice je jedna z nejlepších scén v historii kinematografie, má úroveň. Ale sledovat kvůli ní ten film celej je v roce 2019 hodně náročnej úkol. Přitom u Tenkrát v Americe je i o hodinu delší stopáž pořád málo.
Hanebný pancharti (2009)
po deseti letech zvyšuju o jednu hvězdu, pač to zraje jak víno. Anebo se okolí neznatelně mění v břečku?
Bohemian Rhapsody (2018)
Tenhle film tu má jen 1490 komentářů a 24682 hodnocení, tak jsem si říkal, že k němu taky něco napíšu. Ale napsal to za mě všechno už třeba Marigold.