Poslední recenze (1 094)
Star Trek: Discovery - Mirrors (2024) (epizoda)
Jako něco se tam děje a dokonce už to není trapný jako kdysi - ale přesto se vůbec nedokážu vtáhnout a vůbec mě to nebaví. Uf, už jen pět epizod a bude konec.
Stovky bobrů (2022)
Jakožto blockbusterový divák se k těmto groteskním filmům příliš nedostanu, takže když už jsem na něj náhodně zavítal, byl jsem rád za rozšíření obzorů. Musí se smeknout všechna čest tvůrcům, že mají takovou (ujetou) odvahu s něčím podobným přijít. Jenže když se pořádně na film zakoukáte, tak on není vůbec hloupý – naopak, je velice promyšlený do každičkého detailu a někdo se musel na storyboardech pořádně vyřádit. Z hlavy na první dobrou to vymyslet nešlo. Téměř dvě hodiny sledujeme Martina Růžičku z HC Oceláři Třinec, jak přežívá v přírodě s králíky, bobry a vlky. A udržet divákovu pozornost bez takřka jediného slova po celé dvě hodiny je sakra umění. Navíc film má vkusné vtipy a jasně dokazuje, že zábava se dá šířit i jen přes obraz a slova nejsou potřeba. Naučit to dnešního diváka je ale nesmírně těžké, tudíž rozumím i těm, kterým film nesedne. Za mě je „Stovky bobrů“ na slušné čtyři hvězdičky, ale finále v bobří pevnosti mi už přišlo trochu navíc, nakonec tedy dávám tři.
Star Wars: Příběhy z Impéria - Východisko (2024) (epizoda)
Zase trochu uspěchané, zbytečné. Líbilo se mi propojení s Epizodou IX, léčitelskými schopnostmi a stárnutím dané postavy, která předává svou životní sílu. Jenže to je asi tak všechno. Když pominu tyto hezké easter-eggy, tak stále nemám pocit, že jsem dostal něco hmatatelného. A opravdu tu máme další postavu, která byla probodnuta světelným mečem a přežije? To už je vážně evergreen.