Recenze (386)
Vikingové (2013) (seriál)
Prvé 3-4 diely sú výborné, na 5*. Boje a severská tématika, krásne zábery. Ale potom sa to hodne zmení. Zmiznú boje a je tam 100% kecania a intríg, nudných postáv, ktoré sa postupne objavujú a vytvárajú nové dejové línie atd. atd. atd. skrátka sa to zmení na klasickú intrigánsku komerciu, kde postavy nekonečne kecajú v kostýmoch v drevených miestnostiach pri ohni a trtkajú navzájom. A to ma to už prestalo úplne baviť. Koniec prvej série je nekonečná vata a naťahovanie, druhú už ani nezačínam. Keď vidím, že sa už pripravuje aj piata, tak sa to už asi moc nezmení, máme ďalší nekonečný seriál :)
Tombstone (1993)
Kvalitný westernový príbeh. Páčilo sa, ale mohlo byť kusa kratšie.
Otče, zemři (2016)
Tie zabavne akcne casti su velmi casto prerusovane nudnymi kecackami a vela akcie je hodne postrihanej, tak je hovno vidiet. Ak hladate akcnu jazdu, hladajte dalej.
Loupež ve velkém stylu (2017)
Film na nedelne rano po dlhej noci. Nic viac.
Mumie (2017)
Bolo to zábavné a akčné. Akcia je roznorodá a baví.
Vetřelec: Covenant (2017)
Film z roku 2017 s nazvom Alien, kde Alien vobec nie je. Ah pardon bol tam parkrat vo vizualoch ^_^ Narovinu povedane, ani jeden z novych Alienov od Scotta nema uroven, ktoru by divak chcel. To proste potrebuje zmenu. Nejde tocit to iste dokola a dokola. Danny McBride a James Franco ma dorazili :-) To uz som akosi bral film tak, ze to nebudem brat ani nejako vazne. Oh a NIE nie je to lepsie ako Prometheus. Ten ziskal plusove body tym, ze mal aspon svoju majestatnost ked Votrelca po par rokoch ozivil. Tuto ten prvok uz nefunguje a film mi prisiel dost odveci.
Bo Burnham: Make Happy (2016) (TV film)
Geniálne. Velmi sa pacilo.
Útok na věžák (2011)
Treba na toto hodne travy.
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
Ak hladate spickovu choreografiu, caste a kvalitne boje, tak Boyka je jasna vec. Kamera je perfektna, co chcete vidiet, to presne vidite uplne presne. V zanre bojovych umeni je kazdy Boykov film na top urovni.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Bez ohladu na to, ako bol ci nebol film dobry, tak ma to zabavalo 100x viac nez vsetci xmeni, supermani a nekonecne overrated suicide squady dohromady.