Recenze (8)
Český žurnál - Hranice práce (2017) (epizoda)
Hodnocení tohoto dokumentárního filmu? Tři hvězdy za popsání těchto hnusných povolání. Nicméně averze k paní Saši byla taková, že bych ji nechal v tý drůbežárně nadosmrti. Omlouvám se :/
Ples upírů (1967)
Film, který u diváků na konci 60 let absolutně propadl. Po tragické smrti Sharon Tate se stal tak trošku fenoménem. Pro mě je ten film dokonale vtipný a vždycky si ho rád pustím. Protože jak Polanski, Sharon tak hlavně MacGowran jsou v tomto filmu absolutně dokonalí!
Král Škorpión: Vzestup Říše (2008)
Taková milá pohádka u které se hlavní hrdina jedničky The Rock musí hodně, ale hodně smát :D
Vikingové (2013) (seriál)
Drsná severská krajina. Drsní severští bojovníci a nejzajímavější hlavní hrdina, kterého sem kdy viděl. Jasných 5*
Michael Kohlhaas (2013)
Film, který "normálního" diváka nenadchne. Ale asi je to Mikkelsenem, který tomuto filmu dává úplně nový obzor. Závěrečná scéna nemá chybu a tak hodnotím jasnými 4*.
Na život a na smrt (2013)
Upřímně jsem nevěděl o ději tohoto filmu vůbec nic. Bál jsem se, typické americké řezničiny, kdy hlavní hrdinové budou kosit celou armádu nepřátel. Ale to se k mému překvapení nedělo. Hlavní postavy dostávají od začátku pěknou nakládačku až jich mě je trošku líto. Film je až do konce napínavý, akce střídá akci. Pro mně jedno z největších překvapení. Proto jasných 5*.
REC (2007)
Naprosto skvělý horor. Člověk si tak říká jak by asi reagoval, kdyby mu po baráku běhali krvežízniví zombie. Délka je naprosto ideální. Moje první zkušenost se španělskou filmografií a vybral jsem si dobře.
Hannibal (2013) (seriál)
Ten upřímný a klidný výraz, kdy Mikkelsen podává dokonale zpracované části lidských těl na jídelní stůl je vskutku dokonalý.