Oblíbené filmy (10)
Střihoruký Edward (1990)
Narušení (1999)
Rocky (1976)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Tak tohle jsem si ovšem řádně užil ! :-)
Batman se vrací (1992)
Vůbec první film, na kterém jsem byl v kině.
Vetřelec (1979)
Predátor (1987)
Věc (1982)
Pro mě spolu s Halloweenem, Osvícením, Vetřelcem a Vymítačem ďábla nejlepší horor vůbec a taky můj nejoblíbenější. Níž jak na pět jít nemůžu.