Oblíbené filmy (10)
2001: Vesmírná odysea (1968)
Vetřelec (1979)
Blade Runner (1982)
Revuluční a nestárnoucí, působivé, visuálně strhující, výpravné a vůbec všechno co definovalo současné science fiction v jeho nejlepší pododobě.
Případ pro začínajícího kata (1969)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Matrix (1999)
Strážci - Watchmen (2009)
Nejdospělejší a nejnaturálnější comicsová adaptace s jakou jsem měl kdy tu čest. X-men a Superman zde v porovnání s Watchmeny působí jako metrosexuální retardi. (ovlivněnen cocainem během premiéry)
Temný rytíř (2008)
Den kdy DC comics překonalo sama sebe, den kdy DC nasadilo samo sobě laťku nelidsky vysoko. Den, který se nebude v historii komiksových adaptací jen tak opakovat.
Pátý element (1997)
1997, kino Oko - nezapomenutelná science fiction jízda a to i po těch letech. Den, po kterém již Luc Besson nepřekročil sám sebe. Brilliant.
Poslední skaut (1991)
90. léta v plné palbě hned od samého počátku. Kult a tolik super sprostých slov, že by se do současného vysílacího schématu probojoval jen zlomek z nich. Usměj se Čůráku.