Recenze (105)
Dredd (2012)
Prostoduché béčko, které se snaží tvářit hrozně cool, ale přitom je dost prázdné. Lze doporučit možná tak na zkrácení dlouhého večera v lehce podroušeném stavu, případně pokud je vám 12 let a pokazí se vám počítač nebo plejstejšn s vaší oblíbenou střílečkou.
Dakota Skye (2008)
Podle mě by se do žánrů ještě mělo přidat Sci-Fi, protože když se potkají slečna, která rozpozná každou lež, s mladíkem, který nikdy nelže, tak to snad ani jinak označit nejde :-) Jinak je to ale vcelku příjemný film, v romantické kategorii určitě nadprůměr. Osobně se mi líbila i hudba, kterou tu pár lidí kritizuje, a s přivřením jednoho oka dávám 4*.
Sázka na favorita (2012)
Tento film je pro mě klasickým představitelem kategorie, které říkám "jednohubky" - na jedno zkrácení dlouhého zimního večera dobré, ale podruhé už to asi vidět nemusím a za pár dní si z toho vzpomenu možná tak akorát na slušivé podkolenky Bruce Willise :-)
Silent Night, Zombie Night (2009)
Včera večer jsem si pustil asi první půlhodinu, pak jsem šel radši spát a na zbytek už se dívat nebudu. Je to hrozně amatérské po všech stránkách (námět, herci, kamera, ...), ale zas viděl jsem už i spoustu horších věcí, takže odpadu se to u mě vyhne.
Atlantis: End of a World, Birth of a Legend (2011) (TV film)
Vcelku dobrá kombinace dokumentu a hraného filmu z produkce BBC. Líbila se mi vizuální stylizace, akorát místy to možná působilo trochu rozvlekle, ale zas ne tak moc, abych se vyloženě nudil.
Dobrý doktor (2011)
Je to jubilejní 1000. film, který tady hodnotím, ale bohužel spadá do kategorie "nic moc". Hlavní problém vidím v chabém scénáři, z toho se asi nedalo nic moc lepšího vytáhnout, ani kdyby se toho ujal schopnější režisér a přesvědčivější hlavní hrdina než Orlando Bloom. Pochvalu si tak zaslouží jen pár herců ve vedlejších rolích.
Food Design (2008) (TV film)
Dokument o tom, že vývoj potravin je v dnešní době sofistikovaná věda. Výrobci zkoumají nejrůznější senzorické preference spotřebitelů - a to nejen zřejmé věci, jako jsou chutě, vůně, tvary a barvy, ale i třeba takové detaily, jako je vliv tloušťky sušenky na zvuk jejího křupnutí a jaký zvuk křupnutí vyvolá v konzumentovi dojem čerstvosti - k tomu se přidá trocha psychologie a marketingu a podle toho vzniká finální produkt. Samotných technologických postupů při výrobě se ale dokument dotkne jen okrajově a problematice různých "Éček", konzervantů apod. se prakticky nevěnuje, což bude asi hodně lidí považovat za dost závažný nedostatek.
Červená světla (2012)
Začátek vcelku dobrý, v prostředku se střídají fakt dobré momenty se slabšími, ale závěr opravdu hodně špatný. Dobré herecké výkony, větší část filmu vcelku úspěšně buduje atmosféru, ale ten konec prostě vše zabije.
Hemel (2012)
Rádoby artový film, který mi ale přišel myšlenkově, pocitově a citově dost prázdný. Pochválil bych snad jen kameru, některé scény jsou nasnímány fakt pěkně. Jinak stručně řečeno nic moc.
Poslední z Furlongů (2011)
Jak tu tak čtu některé komentáře, tak podle nich by se to mělo líbit jen naivním adolescentním dívkám, ale světe div se, já jsem dospělý chlap a líbilo se mi to taky. Trochu mi to připomínalo některé mé oblíbené knížky v žánru magického realismu, to by podle mě bylo přesnější zařazení než fantasy, tak pokud máte tento žánr rádi, mohlo by vás to zaujmout.