Recenze (25)
Jentl (1983)
I kdyby Barbra jen zpívala, film by se mi líbil, ale on to je navíc krásný příběh a účinkují výborní herci.
S ledovým klidem (2012)
No tedy! Naskýtá se otázka, proč do takovéhleho projektu herci jako Weaver či Willis šli. Slabota, slabota.
Divoch (1975)
Catherine v tak netypické roli, že byla radost kouknout! Veselý, nenáročný příběh a k tomu pěkná příroda, trocha parfému a herec, kterého jsem znala jako zpěváka. Moc milé na nedělní odpoledne.
Odsouzené duše (1975)
Tak dlouho jsem sháněla ! Knížka je úžasná, film rozhodně nenaplnil má očekávání, ale prostě už jen z nostalgie jako památku na období, kdy jsem byla obsahem knihy naprosto pohlcena, musím dát aspoň čtyři.
Ve službách FBI (2009) (seriál)
K tomuto seriálu jsem se dostala teprve teď o prázdninách. Kromě Matta (:-) )se mi na něm líbí vytvořená dvojice vyšetřovatelů. Okouzlující, vždy k dalšímu nevinnému zločinu připravený, Neal a čestný agent Peter, jejich vtípky, jejich vztah, důvěra, podezření. Taky oceňuji, že tu není vražda na vraždě, že se "jen" kradou umělecké předměty, přesunují na účtech peníze, skáče padákem z mrakodrapů.