Recenze (108)
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2023) (epizoda)
Začátek dílu jak jedou vlaky proti sobě, by si zasloužilo na samostatný film.
Frank Wild, Kafuu: Hafo (2022) (hudební videoklip)
Pro pedofilní jedince ideální.
Dexter - Otcovy hříchy (2022) (epizoda)
Nasrat, tohle má být ten slavný závěr? Povrchněji a kýčovitě to snad ani nelze. Scénáristu tohoto dílu by měl opravdu navštívit řezník ze zálivu.
Hvězdná brána - Zkušební let (2000) (epizoda)
Teleportovat? Jsme snad ve Star Treku? :D
Freakout Vines (2013) (pořad)
Nejsem sice objektivní, ale co už. Těch 5 hvězdiček tam musím namrdat už z povinnosti.
Soud nad českou cestou (2019) (TV film)
Z morálního hlediska.
Hvězdná brána - Jiný náhled (1999) (epizoda)
Vždy si vzpomenu na slova Hammonda když souhlasili, že jejich dvojčata z paralelního vesmíru můžou zůstat. Prostě to nějak nesedí, některé meze by se neměli překračovat.
Pouť - Vědma (2018) (epizoda)
Alena Mihulová je pro mě zatím nejvíc uvěřitelná postava.
Cesta do fantazie (2001)
Jedno z mála hodnocení filmu, kdy mě Verbalův odpad štve a zároveň mrzí.
Pěstírna - Atrapa (2017) (epizoda)
Po třech týdnech čekání na poslední díl mě připadalo, jako by si s náma autoři vytřeli prdel.