Recenze (10)
Prachy dělaj člověka (2006)
Perfektní soundtrack!
Vyměřený čas (2011)
Jak už bylo psáno, brilantní nápad ten příběh. Justina osobně nemusím, ale do role se celkem hodil a zahrál ji velice slušně.. celkově bych film hodnotil 3* ale díky výběru automobilů musím o jednu zvýšit.. Lincoln Continental a Dodge Challenger dodali filmu onen šmrnc!
Zpátky ve hře (2005)
Parádní rodinná komedie! Dlouho jsem se takhle nezasmál..... Martin Lawrence nezklamal.
Ztracený a nalezený (1999)
Film je hrůza.... jediné co je na něm hezké je nádherná Sophia Marceau! Ten malý blonďáček je ale příšerný herec....
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
1971 Dodge Challenger.... co dodat.... prostě nádhera!!!! :)
Hospoda (1996) (seriál)
Hospůdka snů snad pro každého milovníka úžasného českého piva! :-)
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Limo možná to nebude ani těch 50 let trvat ;-) Policajti z předměstí je seriál plný stupidního humoru, který je v některých chvílích řekl bych ideální na odreagování ;-)
Opravna vraků (2004) (pořad)
Výborný pořad o autech a jeden z mála svého druhu. Chip Foose je opravdu mistrem svého řemesla! Pořad je spíš pro automobilové nadšence, ale mnoha neandrtálcům může alespoň naznačit jak pracná a nedoceněná je práce mechanika na zanedbáváném autě ;-)
Duel (1971) (TV film)
Dle mého názoru jeden z nejlepších Spielbergových filmů a jeden z nejlepších filmů vůbec. Napínavá atmosféra a na svou dobu skvělé záběry doplněny o nádhernou krajinu Californských hor na Old Sierra Highway a Soledad Canyon Road. :-)
Ztracen (2004)
Film sám o sobě nic moc.... ovšem je plný krásných záběrů americké krajiny!