Recenze (190)
Manon od pramene (1986)
"TEN ČLOVEK SI NEUVEDOMUJE SVOJE ŠŤASTIE, ALE JA SOM SI VEDOMÝ SVOJHO NEŠŤASTIA". Máte z detstva nejaké fragmenty filmov a nemôžete prísť na to, čo za film to bol? Scéna, keď si Ugolin prišíva stužku z vlasov na prsia, mi hlavou behala niekoľko rokov - konečne to zapadlo ;) Soubeyran, tvoj osud si ťa dohnal...
Jean od Floretty (1986)
"CHCEŠ PESTOVAŤ KVETY, ALEBO PRIATEĽSTVO?" Sizyfósove tlačenie balvanu do kopca malo väčšiu šancu nájsť zmysel, než drina Jeana, o ktorú sa postarali závistliví susedia.
Angel-A (2005)
"JE ŤAŽKÉ SA MAŤ RÁD, KEĎ ŤA NEMAJÚ RADI ĽUDIA OKOLO." K pomyselnému vrcholu tomu chýba lepší záver, ktorý ma dosť sklamal. Inak ten kontrast medzi hercami (či už fyzický alebo tým, čo hrajú) a čiernobiele prevedenie je skvelé.
Den nezávislosti (1996)
Dnes som to videl po dlhých rokoch... neobstojí ani ako komédia.
Čelisti (1975)
"TAKŽE, DO VODY IŠLO 1100 MUŽOV A 316 SA ICH DOSTALO VON." Kto by to povedal, že diváka viac ako žralok vystraší Quintova historka z vojny.
Dokonalý trik (2006)
"POSADNUTOSŤ NEMÔŽE PRINIESŤ NIČ DOBRÉ." Nie je veľa filmov, kde sa herci predbiehajú v tom, kto svoju rolu zahrá lepšie. V Dokonalom triku ide o dostihy.
Profesionál (1981)
"KTO HO ZASTAVÍ?" - "JA! KOMISÁR ROSEN ZO ZVLÁŠTNEHO ODDELENIA." Opičiaci sa Odstreľovač a Bournov mýtus nemajú zďaleka tú iskru.
Slzy slunce (2003)
Tuctový príbeh zaodetý v pekných obrazoch a skvelej Zimmerovej hudbe. Černosi sa zasa vraždia medzi sebou a US navy robí poriadky...
Umučení Krista (2004)
"AK SOM ZLE POVEDAL, DOKÁŽ, ČO BOLO ZLÉ, ALE AK DOBRE, PREČO MA BIJEŠ?!" Označovať Umučenie Krista v dnešnej dobe za kontroverzný film pre brutálnosť? Haha.
Ohnivý oceán (2004)
Nebyť toho, že je to natočené tým odľahčeným štýlom alá Indiana Jones, mohol Hidalgo zaujať viac.