Recenze (179)
Kolabs (2015) (seriál)
Toto fakt nie..
Padesát odstínů šedi (2015)
Musím dať 5*, možno ani tak nie za film ale minimálne za knihy. Jednoducho všetky tri knihy ma bavili, nemôžem si pomôcť. Niečo na tom bude že chlapi pozerajú porno a ženy čítaju fifty shades :D. neviem.. Film ma až tak nezaujal ale to možno aj kvôli obsadeniu. Film je presne ako z mojej hlavy, keď som čítala knihu až na Christiana. Christiana som si predstavovala ako Matta Bomera, ale aj Jamie je fajn, myslím si že sa snažil to zahrať najlepšie ako vedel. Anastasiu som si vo svojej fantazii predstavovala ako Emmu Stone, neviem prečo, ale asi pre to že nepatrí medzi tie super sexy herečky ale aj napriek tomu je krásne svojím skromným spôsobom, Dakota Johanson je niečo podobne. Celkovo som spokojna film je podla mňa tak na 50%, ale 5* je za knihy.
Teorie všeho (2014)
Úsmev, plač, rešpekt, ľútosť, údiv. Ani nedokážem vymenovať čo všetko som pri tomto filme prežívala. Eddie Redmayne si Oscara naozaj zaslúžil..
Kredenc (2014) (pořad)
niečo je tam trápne, ale na niečom sa práve naopak dobre pobavím, preto 3*
Amazing Spider-Man (2012)
Originál je jednoducho originál. Pre mňa bude navždy spider man Tobey Maguire. Ale musím dať 4* pretože pre mňa bude spider man komiksová legenda, nech ho hrá ktokoľvek. A Andrew Garfield na začiatku v nerd okularoch je TOP.
Pompeje (2014)
Krutý koniec hrdého mesta. Doslova. Rada cestujem, takže som samozrejme bola aj v Pompejach a vyšla som na Vezuv. A keďže mám k talianskej histórii blízko, menej ako 4* dať nemôžem.
V sedmém nebi (2014) (pořad)
1* iba za to že sa tým ľudom, ktorí to potrebuju naozaj pomôže.
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Kto by nemal rád legendárnu Pippi. :-)
Neskoro večer: Talkshow Petra Marcina (2014) (pořad)
Po prvej časti dávam zatiaľ 4* :)
Mattoni Koktejl Festival 2014 (2014) (pořad)
Minulý rok sa na toto aspoň dalo pozerať, ale tento rok fakt slabota, po 5 minutách som prepla.