Recenze (332)
Univerzální voják (1992)
Typický "B" film, ako z učebnice, dokonca by som uvažoval aj nad 4*, pretože preto.
Nezdary predátorů (2014) (seriál)
Po prvom diely, toho prírodného, aj "majster tesár"....vtipné a poučné, dve slová ktoré to vystihujú. Takýto typ dokumentu by si mal udržať kvalitu aj do ďalšieho dielu, no nebudem predbiehať v hodnotení, aj keď neviem čo by sa muselo stať aby si to neudržalo kvalitu. Na 4* zatiaľ.
Americký sniper (2014)
Neskutočne dobrý "biografický" film, réžia, herci, scenár super, akcia skvelá, dej úžasný, ale aj tak len 4*
Fargo (1996)
Chladné a cynické ako Fargo. Prv som videl seriál, ktorý tam mal aj odkazy z tohto filmu. Odporúčam si to preto pozrieť pred seriálom.
Bez soucitu (2010)
Je to taká rýchla komédia, len bum bum, a koniec ....
Fargo (2014) (seriál)
Tento "skútočný" príbeh, je až "neskutočný". Chladné prostredie Minesoty, nás zavedie do mesta, kde sa ukazuje zlo a cynizmus v jeho skutočnej, nahej prirodzenej podobe,ktoré drieme v každom z nás. Proste chladné a cynické ako Fargo. :), ale aby som nebol len u superlatívov, musím súhlasiť aj s J*A*S*M, že od skvelého prvého dielu to išlo dole, a podobne, ako napríklad tie rozhodnutia v posledných dieloch... uvidíme čo prinesie 2. séria
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Strašne dlhá dejová linka o ničom, potom z ničoho nič, len tak, prebehnú všetky rany pre Egypt. Druhý film, na ktorom som bol v 3D. Nič moc teda, mohli sa viacej s tým pohrať, najviac ma otravoval ale ten hmyz a vtáky, boli v každej druhej scéne. Priemerný film, dve hviezdy, takéto filmy by nemali byť priemerné....
Annabelle (2014)
Ten to film ma obral o 95 minút nič nerobenia a otrávil mi zbytok dňa... Trailer, bol lepší, ako celý film...
Kokain (2001)
Nevyužitý potenciál....klasické poučenie...dej priemer...
Pomáda (1978)
Ako umelecké dielo, to je nič moč, ale ako taká hovadinka na zabavenie, je to skvelé. :-)