Recenze (3)
Čest a sláva (1993)
Aby bylo předem jasno!!! Já miluji kung-fu filmy, ale co jsem viděl, musím prostě dát odpad, kdyby se to jmenovalo spíše blbost a píčovina, mělo by to za pravdu o ten bod více. Otřesný děj, choreografie nudná a nezáživná a postavy, no, asi si herci jen tak sešli a jen tak něco natočili... asi.. Opravdu je škoda, viděl jsem mnohem lepší, ale tohle mi přišlo, jako parodie. nevím, ale dle mého režisér, scénárista a studio, jenž to produkovalo, snad jeli na nějakých drogách....
Nikdo (2021)
Zajímavé, a to velice. Nečekal jsem od toho nic, dostal jsem více, než dost... na filmu se mi líbí postavy, děj a akce. Taktéž se mi líbí koncept toho, kdy je na hl. postavě tohoato akčňáku vidět, že už není tím ostříleným agentem ala Bond, že i dostane pořádně na prdel, než se v něm Jeho staré já plně probudí...
Vetřelec: Covenant (2017)
U tohoto filmu jsem se bál, jaký, že bude... Už po zklamání z promethea, jsem měl velké obavy, kam filmaři posunou naše monstrum. Ale pořád jsem doufal, že mě minimálně nezklame. Ale bohužel ano. Atmosféra, děj, postavy, vše je špatné a co je nejhorší, že i když nám byla uzmuta neznámost monstra už v Prométeovi. Tak jsem si nemyslel, že alien bude pojmout tak, že ho vylepší zamindrákovaný android. To fakt neeee.... ba jsem i málem odešel z kina .... Ale co... přetrpěl jsem to... a tento film na plno ignoruji