Recenze (166)
Psí veličenstvo (2019)
Ten sexisticky nadrženej začátek byl fakt opruz.
A Snow White Christmas (2018) (TV film)
Dobrý na procvičení angličtiny.
High Strung (2016)
I přes klasický příběh s předvídatelným koncem se mi film líbil pro úžasnou hudbu i taneční choreografie.
Setkání v Malajsii (2011) (TV film)
Nebyla to až taková hrůza.
Laputa (2015)
Fakt nudný snímek
Proti zdi (2004)
Čekala jsem od toho víc. Zbytečně zdlouhavý.
Gieokeui bam (2017)
Tak dokonalý film jsem dlouho neviděla! Jižní Korea prostě nikdy nezklame.
Jack a stonek fazole (2001) (TV film)
Nemám nic proti modernizaci pohádek, ale tohle bylo opravdu přes čáru. Už ta úvodní scéna moderního boje o princeznu se sexistickým nádechem mě varovala, že to nebude obyčejná moderní pohádka. Už nikdy více.
On je žena (2012) (TV film)
Náhodou příjemná typická německá oddechovka s předvídatelným happy endem. My ženský tohle občas potřebujeme.
Bezva ženská na krku (2016)
Opravdu povedená milá romantická oddechovka.