Recenze (2 603)
Harrow - Actus Reus (2018) (epizoda)
Za prvé Ioan Gruffudd, tak ten je jasný a za druhé, závěr vzbudil mojí zvědavost na další pokračování, tak uvidíme..........
Zmizení Eleanor Rigby: Ona (2013)
Neskutečně dokonalé a přirozené výkony obou hlavních představitelů mě nadchly. Tam, kde bylo zapotřebí trochu melancholie, našla jsem jí. Tam, kde bylo zapotřebí kýbl smutku a beznaděje, viděla jsem ho jasně. Tam, kde byl na místě smích a štěstí, smála jsem a byla šťastná s nimi. Konec jsem si už doladila po svém a to bylo asi i úmyslem Neda Bensona. Díky za velmi dobře odvedenou filmařinu a za bezchybnou hereckou podívanou.
Daisy Diamond (2007)
Noomi překvapuje každým svým filmem. Drsné, explicitní, zkrátka nečekaný herecký Noomin výkon.
Mečenosec (2006)
Neotřelé, zvláštní, chvilku mně to dalo, než jsem si zvykla, ale hlavní herecká sestava byla výborná, kamera dokonalá, takže nejdu níž. A nahoru bych přihodila hororový žánr. Docela bych byla zvědavá na názory mých oblíbených......i těch, co se mi do stovky nevešli. Romantická linie se střídala s krutostí.................. opravdu zajímavý film Filippe.
Na doraz (2017)
Frčelo to, vůbec žádná nuda se nekonala a na nějaké chybky zhluboka kašlu. Je to krásně vymazlená trojka. Halle byla nejen neporazitelná mamina, ale i senzačně rozjetá jak fyzicky, tak duševně...jen je škoda autíček i když ta jízda byla parádní.
Zone Blanche (2017) (seriál)
Na konci posledního dílu konstatuji, že atmosféra se jim rozhodně povedla dokonale. Byla tak ponurá a vlezlá, že jsem měla každou chvíli chuť sáhnout si na vlasy, jestli je nemám taky tak urousané z té vláhy lesa a vůbec z celého prostředí jako major. Tirák zlatých cihel by jim nestačil, abych do toho lesa vlezla. A co se týká mysterózna, tak ho byly metráky v každém díle. Až na konci posledního dílu a nebo začátkem prvního dílu jsem teprve začínala tušit, která bije, co se týká Marion a to bylo v souvislosti se ztrátou její části oblečení. Neotřelé, zajímavé a tak jdu nahoru s čistým svědomím
Sia - Chandelier (2014) (hudební videoklip)
Při poslechu mám husinu a to se cení.
Griffin a Phoenixová (1976) (TV film)
Nepamatuji se, jak dlouho jsem se po zhlédnutí tohoto příběhu vzpamatovávala. Jen vím, že mě velmi silně emotivně zasáhl a Peter Falk v tom momentě vstoupil do mé osobní síně slávy. Bravurně zahraná láska a smrt v její nahotě.
Iris (2016)
Je to urousaná čtyřka, přece jen to Jalil kombinoval až to překombinoval, ale to mladej kluk a věřím, že dozraje. Romaina mám jako herce ráda a tady si to střihnul zase na výbornou. Vážně jsem chtěla celou dobu vědět, co se mu honí hlavou?
Čtverec (2017)
Ústřední myšlenka čtverce 4 x 4metry byla výborná, jinak se ztotožňuji s evulenkou3 a klidně to mohlo být kratší. JitkaCardová má zajímavý komentář, ale já nepatřím mezi ty, kteří by Čtverec dokázali takto rozpitvat, jakkoli může být pravdivý a zajímavý. Asi jsem očekávala něco jiného.