Poslední recenze (126)
Liga spravedlnosti (2017)
Strašně moc velká sračka!!! Podívejte se na Zack Snyder's Justice League a tohle uplně vynechejte!! ;)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Bože můj, ten týpek to prostě kurva umí!!! Po zhlédnutí 4 hodinové Justice League od Snydera jsem okamžitě běžel dát prvnímu snímku od Whedona ze 3 hvězd 1 hvězdu, za celkem slušné provedení. Ovšem tento snímek, ten má prostě všechno co musí DC film mít! Temnota celkem v klidu a tichosti pomalu pohlcuje planetu a vyčkává vždy na ten vhodný okamžik. Hrdinové se pomalu, ale jistě zbližují a dávají dohromady. Je to bravurně natočené! Výborně zapracované vedlejší postavy (Lex Luthor, Darkseid, Joker...). Stepenwulf je tady už opravdu hrůzostrašný a ne jako ten ubohý píčusek v prvním snímku. Prostě tady je vidět, že Snyder opravdu miluje to co dělá a že ho první snímek tak nasral (jak to Whedon pojal), že se rozhodl udělat sice 4 hodinové, ale mega skvostné dílo!! Moc doufám v pokračování a v to, že si ho vezme na starost zase Snyder!! 100% P.S. Klidně bych zvládl 4 hodinové pokračování. :D
Legenda jménem T-34 (2018)
Rusové mile překvapili. :) Podle traileru jsem si říkal, ty jo to nevypadá vůbec špatně a také trailer nekecal. Pořádná dávka, tanků, akce a napětí mezi Rusy a Němci. Efekty byly perfektní bez jediné výčitky. Dějově fajn, napětí bylo cejtit, ani scén z koncentračních táborů se režisér nebál, ale hlavně dobré obsazení s příjemným překvapením alias Josef Carda a dalšími Českými jmény. :) Zkrátka film mě velice potěšil, jak zpracováním tak skvělými efekty. Palec nahoru. 90%