Recenze (2 750)
Alone (2020)
Ženská je trošku blbka, ale i tak se na to dalo dívat. A konec ušel.
Altar (2014)
Bohužel, bubáci ve starém domě mne neděsí.
Amazing Spider-Man (2012)
Slabé, nudné, trapné....
Ambulance (2022)
136 minut bylo strašně dlouhé a kdybych seděl v kině, asi bych měl z prdele kostku. Film byl ale napínavý, takže jsem to vydržel. Jake Gyllenhaal - skvělý a Eiza González je fakt dračice.
American Burger (2014)
Jako komedie bída. Zasmál jsem se jen jedné krávě, která utíkala lesem a vždycky si roztrhala nějaké věci až nakonec chodila s holou frndou. Co se týče horroru - SRAČKA! Trapné dialogy a jako vyvražďovačka s minimem krve a napětí! Ztráta času!
American Crime Story - Versace (2018) (série)
Udělal jsem si maratón a podíval se na všechny díly najednou :-) Andrew Cunanan si chtěl pouze užívat života a žít v luxusu a okolí bylo na něho hnusné, samé podrazy.... Docela ho tedy chápu.
American Gothic (2016) (seriál)
Vypadá to zajímavě :-)
American Horror Stories - Ba'al (2021) (epizoda)
30% Trapná pohádka ještě s trapnějším koncem a ty herecké výkony... to fakt byli herci?
American Horror Stories - Dojičky (2022) (epizoda)
Trapné a odporné. Nadržení chlapi cucají kurvě hnis z vředů. Fakt hnus 🤮🤮🤮🤮🤮
American Horror Stories - Domeček pro panenky (2022) (epizoda)
Vždycky, když na něco čekám a těším se, tak to stojí za hovno!