Oblíbené filmy (6)
Na dotek (2004)
Precizně zpracovaný dramatický příběh dvou párů. Napjatá atmosféra,která se reálně promítá i do běžného života , hudba která dokresluje zlomené životy dospělých lidí v tomto filmu vás přitáhne jak magnet a dokud nepoběží konečné titulky budete se na to dívat,protože vás ani nenapadne sáhnout po ovladači a vypnout to. Příjemně vybraní herci a jejich věrohodné výkony si zaslouží potlesk, stejně tak i celkové zpracování.
Zombieland (2009)
Jednoduše a prostě.... Zombie mě baví, tenhle film napumpovanej zombíkama a překvapivě kopcem srandy vám zvedne náladu, jděte do něj, nebudete litovat :)
Zkrocená hora (2005)
Dva pohlední muži a težké životní podmínky , zajímavé místo v horách,zima a stan... Ženský na míle daleko,a i kdyby ne, oni vědí,že se milují, a nejen platonicky:) Z počátku zdrženlivý a pomalejší děj se vyvine v dramatický koloběh života. ,,Na oko,, uzavřená manželství a jejich ,,rybářské,, výpravy je bohužel odsoudí k nepohodě a jednoho pošlou i do ,,nebe,, .... Nevím co dodat, smutný ale emotivní příběh na více jak jedno zkouknutí .
Showgirls (1995)
Hra s nevěrou (2005)
No páni... Jenn mě v roli potvory překvapila,to,v co se postupem filmu vyloupla bych nečekala...Ve dvojici s Vincem Casselem bych ji nečekala,ale jejich filmový nemorální život, nechutně bezcitné manipulace s důvěřivými ,,chudáky,, mě velmi bavily a zaujaly... Pět hvězd je opravdu zasloužených.