Poslední recenze (8)
Liga spravedlnosti (2017)
Za mě osobně fantastické.
300: Vzestup říše (2014)
Jedním slovem: Přehnané. Přespříliš motivačních proslovů, přespřílišná převaha lodí (1000 vs. 6), přespříliš, ač pěkných, digitálních efektů, které časem začnou stereotypnět... Zdá se mi, že se tvůrci tak snažili předhonit první díl, že tam všeho prostě naplácali až moc.
Iron Man 3 (2013)
Třetí Iron Man je stejně jako jeho dva předchůdci plný vtipných hlášek v podání Roberta Downeyho, které skutečně pobaví. Jeho osobní kouzlo mě nikdy nepřestane bavit. V celém filmu je trošku méně scén v "obleku" než bych čekal a vítal, ale i přesto je film od začátku až do konce plný akce (jen s chvilkovými klidnými scénami, které ale nenudí, kvůli již zmíněným hláškám). Pokud jste si při předešlých filmech říkali něco jako "sci-fi", "absolutně nereálné", nebo "toto je už přehnané" tak trojka to tlačí ještě dál (pro někoho mínus, pro někoho plus)... Mě osobně se film líbil a hodnotím 5/5*