Poslední recenze (7)
Všechno, všude, najednou (2022)
Asi nebudu cílovka, šílená smysl nedávající změť, občas vtipná, ale po dvou hodinách zběsilé jízdy beze smyslu jsem to vypla, 10 minut před koncem. Ne.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Thora máme rádi, bavili jsme se, to mě že ne. Ale kdyby ubrali detinskych projevu, filmu by to prospelo. K přehlídce dětinského chování už jen chyběl pokus o zapálení vlastních prdu 🤦♀️ Thor se mentalne vrátil na úroveň prvního filmu aka Thor blbecek a adolescent. Prostě komunikace s Jane, a vtípky jakože bůh dostane darem velké kozy, ehhh ne. Naštěstí konec byl skvělý, hlavní zaporak nejlepší na kterého si dokážu vzpomenout, Christian Bale hrál jedna báseň a motivace postavy dávala smysl. Gladiátor Russel Crowe jako bůh Zeus byl třešnička na dortu. Počáteční scéna, kde Thor předvádí van Damme roznozku nás pobavila. Rozhodně povedené scény nechybi, jen jsem u pár scén občas měla chuť zacpat si uši...
Sebevražedný oddíl (2021)
Já se výborně bavila. Ale doma u televize. A musím říct, že mě to zpětně mrzí, když vidím ty tržby. Ráda bych dala divácky najevo jak moc se mi film líbil. Ale už jsem dostala přes čumák tolikrát, že se mi prostě do kina nechtělo. Upoutávky na první díl vypadali suprově na ten jsem se těšila a bylo to pro mě spíš takové rozpačité. Dle těch tržeb, asi nebudu jediná kdo už na nové filmy od DC reagují spíše vlažně. A zrovna u tohoto kousku je to škoda. Je to pecka, chemie mezi postavami funguje, a je vidět, že režisér si vážně vyhrál. Doufám, že se DC nebude řídit jen tržbami a nezařízne další takovou jízdu hned v zárodku.