Poslední recenze (5 608)
New Orleans Uncensored (1955)
Tenhle film by byl mnohem lepsi, kdyby v hlavni roli hrdiny byl nekdo jiny nez Franz. On je sice sympatak, ale do nejake rodinne komedie. Tady mi to prislo jako trefa vedle. Jinak je tady asi vse co tam slo nacpat. Hrdina, zeny (skvela Helene Stanton), gauneri, odbory, box, namornici, pristav, rvacky atd... Na b-noir super.
Screaming Mimi (1958)
Reklama na Anitu, bez ktere by tenhle film byl polovicni. Zacatek slusny, potom zabava trosku polevi, ale kazdopadne je tam spousta hezkych zaberu, ma to takove kontrastni noir sviceni, vizualne moc pekne. Za cistokrevny noir bych to ale asi nepovazoval.
The Walking Target (1960)
Pulp becko jak vysite, je tam hlavni postava, zaporaci, kamos, blondynka a brunetka. Honicky v autech, strileni, rvacky, laska. Jde o ukryte penize.
Poslední deníček (2)
До первой крови (1989) ***
До первой крови je hodne zvlastni sovetsky film. Dva detske tymy hraji bojovku (neco jako boj o vlajku), ale trosku se jim to vymkne z ruky... Film pripomina sedmdesatkove kousky z USA (i muzikou!). Hodne zajimavy pocin.