Poslední recenze (15)
X-Men: Apokalypsa (2016)
Pro mě celkem zklamání. Bohužel u X-Menů platí čím víc dílů, tím horší. U Budoucí minulosti byl aspoň děj, bylo to něco jinýho, ale pořád jsem se bez problému vydržela koukat celý film. Při Apokalypse jsem poprvé opustila kino během filmu a udělala si kratší pauzu. Příběh veškerý žádný, jediné co mě na tom zaujalo a za co je vlastně i jediná hvězda je herecké obsazení. Jen škoda, že herci jako třeba Jennifer Lawrence museli hrát v takové slátanině. Snad ještě půl hvězdy bych dala za pasáž s písničkou Sweet Dreams, tudíž Evan Peters. Závěrem tedy opět - velké zklamání a velká nuda.
Červená Karkulka (2011)
Jednu hvězdu snad jen za to, že asi dvakrát jsem se při filmu něčeho lekla. Celé mi to přišlo jako nějaký špatný vtip. Parodie úplně na všechno. Nevím, co víc říct, utrpení od začátku do konce.
Teorie všeho (2014)
Někdo mi kdysi řekl, že vše má dobrý konec. I když někdy nemusí úplně takový, jaký by jsme si ho představovali...