Recenze (73)
V mysli vraha (2015)
Filmik bol velmi nezaživný, a kedže som ho zrušil asi tak 15-20 minut pred koncom znamená, že mi bolo u zadku ako to dopadne. Nemastný, neslaný TVrip za 40%.
Bez kalhot XXL (2015)
Takže, pred pustením som to bral ako že film je určený skor pre ženské publikum, ale nie, nie! Toto bolo skor natočené pre buzíkov a dokonca aj moja žena to vypla po nejakých 40min. že to je pre teplých. Suhlasím.
Nepovedenej kšeft (2015)
Po dlhšej dobe gg komedia. Bavil som sa: 77%
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Bohužial, ale nada sa mi kliknut ani len na tie 2-hviezdy...toto je zatial prvý,"Nezáživný film v roku 2015. Celý film vidíme ako hlavná hrdinka trpí za svoj národ a popri tom si myslí že za výkon bude nominovaná na oskara ale cele to bolo" Nemastné, neslané. Keby skonala v prvých 10 minutách na inkfart kvoli svojmu okrsku, hádam by ma to aj bavilo a povedal by som svojej dcére: Miláčik, nekrič tak, prave ma to začalo bavit.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Neviem, chvílu som to pozeral a pri scénke ako Mickey Rourke "zahajloval na tej ulici, že je doma, a hned tam týpkov obesili som to musel okamžite OFF!!! Traparen!
Hrůzná minulost 2 (2014)
Mladá žena,(Jun) ktorá je sužovaná nočnými morami, do ktorých zapadá sériový vrah Judáš, sa dozvedá že sny ktoré ju prenásledujú, majú desivé spojenie s reálnym svetom. Samozrejme pre mňa bola, 1.čásť o niéčo lepšia, aj keď nie o veľa. Koniec celkom ušiel. Slabšie tri hviezdy...55%.
Ring (1998)
Najprv som videl Japonsku verziu...čiže tento filmik som pozeral sam v noci, a nebojím sa priznat, že som mal strach ist na WC. Americka verzia oproti tomuto mi prišla potom ako parodia. Ten kto videl ako prvé Kruh, prišiel o zážitok. Plný počet chlapci. PS: Samozrejme, že už sa neviem dočkat : http://www.csfd.cz/film/230337-ring-3d-the/diskuze/
Kruh (2002)
No, ono je možno škoda že pravdepodobne dost ludí nevidelo original film: Ring 1998, s čoho vzali uplne všetko...Kruh bol dobry" Film " pamatam si že- Ring, bol kurva" Horor. "
Na hraně zítřka (2014)
Ja neviem...podla mna sa chcel režiser inšpirovat: The Butterfly Effect (2004), ale mal pritom asi jedno oko zavreté, pretože to bolo o moc slabšie. Velmi slabučka tretia hviezda. nechápem že to má to iste hodnotenie, aj napriek tomu že v iných krajinách to až taká pecka nebola.
Noční jízda (2013)
Na konci tohto filmu som myslel že režiséra filmu asi zrazilo auto a nemôhol dotočiť ešte chybajúcu čásť filmu...ale bohužial - To bol koniec...Mne určite nestačí len" Tom Hardy v aute aby som dal"vysoké hodnotenie...bola to kravina a nech sa berie tento film ako: Idem si za svojím, atď...slabučké 2 hviezdy...a to len za toho Hardyho...iný herec - dám odpad!