Recenze (19)
Sbohem, baby (2007)
Těžké rozhodování, toho tu najdeme až až. Za mě bych se asi rozhodl jako Patrick.... "Jste ovce mezi vlky. Buďte chytří jako hadi a nevinní jako holubice." /// 85%
Matrix (1999)
Akorát si můžu položit otázku, nejsem v Matrixu? :-D // 95%//
Lesní duch (2013)
Šel jsem na nejděsivější film, ale čekalo mě zklamání v podobě krváku podobného dřívějším dílům. I když je pravda, že krvavé scény byli dokonale propracovány, ale postavy a ten příběh mě moc nezaujali.
Jmenuji se Khan (2010)
Zajímaví příběh o muslimovi, který trpí Aspergerovým syndromem. Tento film má v sobě tolik radosti, smutku a nečekaných událostí v tak výborné formě, že si zaslouží 5*. Po tomto filmu vám Khan zůstane v hlavě po dost dlouhou dobu. /// 89%
Pět dětí a to (1991) (seriál)
Jak už tu někteří psali, mělo to svoje kouzlo. Dobře udělaný seriál se skřítkem, který plní přání.
Tajemství Dračí hory (2002)
Pro malé děti celkem pěkná podívaná.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Jako malý jsem tento seriál s nadšením sledoval. A když už jsme u tohoto filmu, musím se podělit o jeden zážitek. Ještě tento rok zamnou přiběhl mladší brácha mé kamarádky a povídá: "Víš o tom, že nám v těle lítají vrtulníky?" :-D
Pokoj 1408 (2007)
Pamatuji si, že to dávali jeden večer na ČT 1 a popravdě jsem nevěděl co mám od takového filmu čekat, jelikož jsem o něm do té doby neslyšel ani zmíňku. Do teď nelituji, že jsem se na to podíval. A co se týče konce filmu? Opravdu nečekaný závěr, který mě dost překvapil. // 80%
Pravá a levá ruka ďábla (1970)
Klasika s Terence Hill a Bud Spencer, která nikdy neomrzí. Tento film mě provází už od dětství a vždy se na něj rád kouknu.