Recenze (24)
Vlákna (1984) (TV film)
Dosť depresívny a smutný film, pritom ale vynikajúco vykresluje čo by sa mohlo stať, a aké následky by mala nuklerarna vojna. Toto by som dal pozrieť každej osobe na zemi, aby sa niečo také nikdy nestalo. Som prekvapený, že som tento užasný film objavil až teraz, po toľkých rokoch.
Mé druhé já (2007)
Vynikajúci thriller, herci boli super a hlavne Jodie. Pomsta a hnev tu boli zobrazenie trosku jemnejsie ako v death sentence. Jedine negativum je zaver, i ked sa mi pacil, nesedel mi nejako do deja.
Star Trek: Enterprise (2001) (seriál)
Toto je moja jednička medzi star trek serialmi. Najzaujímavejšia bola úvodna znelka, ktorú som nepreskočil ani jeden krát počas sledovania serialu.Bolo veľmi zujímavé sledovať postupné spoznávanie nových ráas, ako aj vznik federácie. Som sklamaný, že sa natočili iba 4. série, ale dúfam, že sa niekedy dočkáme aspoň filmu.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Najhorsi film aky som kedy videl, ledva som to dopozeral....