Recenze (87)
Psycho 3 (1986)
Po excelentní jedničce a slušné dvojce absolutní propadák. Ne nadarmo se říká, že v nejlepším se má přestat!
Pravdivý příběh herečky (2014)
Nějakou méně podobnou herečku Brittany už nenašli??
Děsivé prozření (2009) (TV film)
Zaujal mě začátek, pak se to ale zvrtlo v naprosto zmatlanou a překombinovanou kravinu. Hlavní myšlenka byla fajn, zpracování katastrofa.
Neuvěřitelná cesta (1993)
Tenhle film jsem viděla ve svých čtyřech letech a nikdy jsem na něj nezapomněla.
Anabela: Vánoční přání (1997)
Jak je možné, že jsem tuhle pohádku jako malá nikdy neviděla? I přes to, že dětská léta jsou dávno za mnou, každé Vánoce si Annabelu pouštím a slzím nad dojemnými scénami. Animáky nikdy nepatřily mezi mé oblíbené, tohle je ale výjimka a myslím, že žádné mé Vánoce se bez ní neobejdou. ;) Ještě dodám - co se týče hudby, to je naprostá pecka. Ty písničky miluju!
Vraždy podle Agathy Christie - Viděla jsem vraždu (2014) (epizoda)
Docela velký rozdíl oproti verzi s Poirotem. Bohužel v negativním slovasmyslu.
Vražedné krásky (2013) (TV film)
Stačí si tady přečíst obsah a ani se na to nemusíte koukat.
Děsivý omyl (2005)
Fajn thriller, až na ten demetní konec.
Tajný život kočky (2013) (TV film)
Dozvěděla jsem se spoustu zajímavých informací o kočkách, které jsem vůbec nevěděla. Moc pěkný dokument.
Soudkyně Maria (2006) (pořad)
Viděla jsem jeden díl a byl to zážitek do konce života.