Poslední recenze (19)
Zrada (2024) (seriál)
Pred rokmi som videl pôvodnú verziu seriálu a musím povedať, že re-make sa naozaj vydaril. Pani Kláru som videl v seriáloch, filmoch mnohokrát, ale tu podala asi životný výkon. Nebolo jej možné absolútne nič vytknúť, jej dramatický výkon bol autentický, vierohodný, ničím nerušený, nebol tam náznak "teatrálnosti", afektu, či niečoho podobného. Naopak, u pána Ondríka sa toto, podľa môjho názoru, občas objavilo....Takže za mňa 5* a želám pani Klárke aby ju viacej využívali a obsadzovali do takýchto náročných rolí, kde naplno prejaví svoj talent a naplno zažiari.
Adikts (2024) (seriál)
Za mňa určite 5*. Skvelý a originálny námet, "neokoukaní" herci, ktorý podali výborné výkony a ich pedagógovia z FMU z nich musia mať určite radosť. Samozrejme treba brať seriál s nadsázkou a nie úplne vážne, ale to bol asi cieľ, nie? Osobne som sa každým dielom bavil a nevedel sa dočkať ďalšieho. Výkonom ma, ako neherečka, prekvapila Lenka Dusilová. Nielenže je skvelá speváčka, hudobníčka, ale aj herectvo má evidentne v krvi. Bravooo!
Kruk - Czorny woron nie śpi (2021) (série)
Poliaci opäť ukázali, že naozaj vedia....Seriál má spád, žiadne hluché miesta, žiadne stupídne "USA Action". Ponurá atmosféra, psychoanalýza postavy hlavného hrdinu, detstvom poznačených protagonistov, páchateľov okorenená východoeurópskym folklórom a trochou mágie. Naozaj exportný seriál, ktorý bude určite zbierať body u filmových fajnšmekrov. Za mňa jednoznačne plný počet *.