Poslední recenze (35)
Yellowstone - Rozbřesk (2018) (epizoda)
Mne to prišlo pozerské málo prirodzené, snáď sa to rozbehne. Zatiaľ iba také wannabe Fargo bez humoru, vrahovia mesiaca kvetov a Succession z wishu...
Jedeme na teambuilding (2023)
Fuha, prisahám, že som sa nezasmiala ani jediný raz. Dokonca mi ani nepohlo kútikmi. Kameňáky sú popri tomto priam oscarové. Tak umelý a neprirodzený film, že ešte aj dobrí herci tu hrajú zle. Reklama na prací prášok má väčšiu výpovednú a umeleckú hodnotu ako toto... Hrozná strata času, cca od tretiny som to začala pretáčať, aby som nehodnotila niečo, čo som nevidela. Inak by som to rovno vypla a nikdy sa k tomu nevrátila.... Pritom som sa tešila na spracovanie tak vďačnej témy ako je korporátny život, ktorý by mohol inšpirovať skečmi na 9 sérií seriálu....
Duna: Část druhá (2024)
Videné na IMAX plátne - doslovný veľkofilm. Akčné scény boli epické a skvelé. Všetok obraz a zvuk úžasný. Tie takmer 3 hodiny ubehli prekvapivo fajn. No keby bol zážitok obraný o dobrý zvuk a obraz, už to zrazu nie je také super. Páčila sa mi politická rovina, ktorú som brala ako metaforu toho, ako to funguje vo svete dnes, a že sa vlastne nikdy nič nezmení.. No viem, že si to už nikdy nepozriem znovu, iba, že by to opäť bolo v IMAX. Emočne ma to totiž vôbec toľko nevzalo, ako by som chcela. Btw, celý film som čakala či sa tam objaví scéna ako z tých červov "vystupujú" a bohužiaľ som sa nedočkala :D knihu som nečítala, tak neviem či to tam je.....ale veľmi by ma to zaujímalo.