Recenze (266)
Bohemian Rhapsody (2018)
Pocta hodna legendy. Ano, říkám to z pohledu fanouška, ano, není to nijak hlubokou sondou, ano, můžete tomu vyčítat kdeco (mnoho toho není). Ale ta energie, herecké výkony, humor a hudební stránka jsou natolik strhující, že jsem dlouho po opuštění kina cítil rezonující euforii. Tenhle skvost si v nejbližší budoucnoti s chutí zopakuji.
Anihilace (2018)
Konečně ženská týmovka, která není úplně blbá, trapná a nevykrádá nějaký mužský kasovní trhák. Atmosferické, hutné, vizuálně moc pěkné a herecky slušně zvládnuté. Příjemné překvapení.
Bright (2017)
Jako vážně? Možná mi nedochází, že to celé je satira, nadsázka a parodie určitého druhu. Nebo je to vážně až tak beznadějně hloupé. Scénárista smíchal všechna klišé, co našel, nastřílel do toho hlášky, které mě minuly stejně jako logika počínání většiny až neuvěřitelného hereckého obsazení, a celé to situoval do policejního krimi thrilleru s orky, elfy a magickou hůlkou. Do tohohle že se nechal přemluvit David Ayer?? Pak už nerozumím vážně ničemu.
Avengers: Infinity War (2018)
Konečně pořádný nečernobílý záporák! Bezostišně jsem mu fandil.
Bao gao lao shi! Guai guai guai guai wu! (2017)
Další z řady potřeštěných asijských bizárů - tentokrát v odlehčené hororové formě střihnuté ne úplně přiléhavým středoškolským dramatem o šikaně. Kdyby si režisér odpustil mnohdy až komediální styl, nad 4* bych neváhal. Střih, kamera a kostýmy super.
Čínský zvěrokruh (2012)
Úsměvně hloupé a naškodu pouze krapet praštěné loučení s kaskadérskou kariérou gumového Jackiho Chana. Skvělých nápadů je tu přehršel, a to jak ve formě lokací, tak bojové choreografie. Škoda jen, že se ve filmu moc mluví a i přes brutální prostříhání zůstává stopáž příliš dlouhá. Člověk se ve filmu nemá možnost nudit, ale ani orientovat.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Příjemná bezmyšlenková zábava s jednou z nejotravnějších hlavních ženských postav v dějinách filmu. Doufám, že duo Thwaites-Scodelario (o dvě třídy horší než Bloom-Knightley) už dlouho neuvidím.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
Naivní, okaté a až na pár slibných momentů bezbřeze nudné. Přišlo mi, že je film točen pro lidi, kterým činí problém spočítat tři krát devět. Myšlenka: 95%, kvalita převedení na filmová plátna: 40%.
Ztracené město Z (2016)
Přítulné vyprávění o posedlosti jednoho snílka. Intimní, nepodbízivé a vkusně snoubící dobrodružné putování s "obyčejným" životem v západní civilizaci. Hunnam se mi začíná zamlouvat a Pattinsona by člověk ani nepoznal (jak vizuálně, tak herecky). Ideální film na večerní rozjímání u sklenky dobrého koňaku.
Američtí bohové - The Bone Orchard (2017) (epizoda)
Asi v afektu, ale až na tu hudební produkci je první díl naprosto božský. Herecké obsazení sedí k postavám jak prdel na hrnec a ačkoliv je na mě v prvním díle trochu přeartováno, tak si jdu utřít slinu a nevrle vyhlížet příští díl.