Recenze (24)
Karaoke blues (2023)
Když existují lidé, co jsou schopni dát za džíny třeba 50 tisíc a za boty kilo, tak proč by neměli existovat ti, kteří té koncentrované nudě dají třeba 4 nebo 5 hvězd. Protože Louis Vouiton nebo Balenciaga nebo holt Aki .V obou případech patřím rád jinam.
Grand Prix (2022)
Velké zklamání. V hercích to není, ti byli dobří až výborní, Hádek a Dyková. Jen to prostě jako film nefunguje. V kině bylo generační spektrum a nezdálo se mi, že by film nějak rezonoval. Škoda.
Okupace (2021)
Tam není snad nikdo slabej. Pavlát, ´Tulda, hezky chlapi.
Chyby (2021)
Skvělej film. Ať se na to koukám z jakékoliv stránky. Pavla Gajdošíková, vstup mezi holky, co maj ty šance dostávat.
Stingl - Malý velký Okima (2021)
Důstojná pocta legendě. Díky tvůrcům.
Bílý bílý den (2019)
-2 hodiny mého času, -130kč. Slaboučce napsané, neuvěřitelné. Plusem je dětský herecký výkon. Zklamání
Domestik (2018)
Tortura. Škoda té chvíle, kdy jsem se rozhodl blbě a zůstal, namísto abych odešel a další hodinu si užil lépe. Tzn jakkoliv.
Dívka za zrcadlem (2018) (TV film)
Na nedělní večer vcelku dobrý program. Největší plus je vstup Evy Josefíkové mezi velké holky. Tak říkám těm, které to s kamerou fakt umí. Pochopitelně Tatiana Vilhelmová je tam dávno.
Strnadovi (2017)
Respekt. To je co se dá k manželům Strnadovým říct.
Divočina (2014)
Možná je to podle skutečné události, ale natočené je to bídně. Těch neuvěřitelností na cestě je tolik, že to další věcí potlačí. Nabalit si bágl, že ho neunesu a přesto s těma kravinama vyrazit, to jako ne. Fyzické problémy jako by nebyly. Po takové štrece by člověk vypadal jinak.. Je to prostě divočina.