Poslední recenze (6)
Oppenheimer (2023)
Podruhé za pět za zážitek. Příště už to budou zase čtyři...
Barbie (2023)
Barbie 3/5, Ken 5/5. Zatímco u postavy Barbie mám problém popsat, v čem přesně byl ten vnitřní konflikt, a kam se postava posunula, u Kena bylo toto zcela jasné. Ken prodal svoji linku se vším všudy, aniž by ztratil na nadhledu či tempu. Oproti tomu Barbie se snažila v několik okamžicích zvážnět, což bylo až překvapivě toporné.
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Tvůrci asi nekoukali na Star Wars, jak se řeší daddy issues. Ale až na ten samotný závěr byl ten konflikt v posledních dvou epizodách vystavěn velmi solidně. Zvlášť scéna v poslední Dexterově "kill room" obsahovala míru sebereflexe dosud v seriálu nevídanou.