Recenze (736)
Být či nebýt (1942)
Remake je lepší, dokonca aj keď zohľadníme 40-ročný rozdiel medzi nimi.
Tři bratři (2014)
Niektoré veci by snáď na jednu hviezdičku stačili, ale keby som tam tú hviezdu dal, legitimizoval by som tú hovadinu ako natočeniahodný film. A to nechcem.
The Devil in Miss Jones (1973)
Herečky strašne škaredé, ale sex aspoň vyzerá ako sex a nie ako gymnastické cvičenia...
Od veci (2015) (pořad)
Má to slabšie chvíľky, ale aj skutočne výborné momenty. S hodnotením ešte počkám.
Ostrov pokladů (2007)
Prečo sa to volá Ostrov pokladov, keď sú všetky postavy charakterovo iné, dej načisto povymýšľaný a nemá to ani zďaleka atmosféru predlohy? A bohužiaľ, nemá to atmosféru vôbec...
Star Wars Povstalci (2014) (seriál)
Stokrát lepšie než nemastné-neslané-bezpohlavné-Lucasoidné imbecilné Clone Wars.
S Hudbou Vesmírnou: Je nám teplo! (2015) (hudební videoklip)
Jo. Až na toho Mádla. Ten tam hrá úlohu Michala Davida. A Mádla mám rád asi tak ako Michala Davida. :P
Poručík (1992)
Ono je to vlastne taká tarantinovka, akurát bez deja, bez spádu, bez zvratov a bez dialógov. Za pozretie však stojí.
Jednačtyřicetiletý panic (2010)
No volovina to samozrejme je... Ale nie až taká zlá. Rozhodne mešia blbosť než sa zdá z CSFD hodnotenia... Plus vačšina jednej hviezdičky za Mirceu Monroe, aj keď tam skoro nebola, ale aj tak ;)
Johnny Mnemonic (1995)
Je to jeden z mála príkladov filmu, ktorý má v podstate skvelý a premyslený scenár, ale je strašne slabo natočený a zahratý... Zvyčajne to býva naopak. Nuž ale vždy, keď si ho po čase pozriem, musím konštatovať, že nie je až tak zlý, ako to tu podľa hodnotení vyzerá. Takže kvôli pocitu spravodlivosti dávam 5. A ani sa nečudujem, že za odmenu Keanuovi spravili jeho oddaní fanúšikovia, súrodenci Wachovskí, celkom podarený remake (v kinách pod názvom Matrix) ;)