Recenze (133)
Vulgar (2000)
Na začátku mi to tlačilo na žaludek, měl jsem nutkání to vypnout. Koukat na teplýho klauna mi nedělalo 2x dobře, ale pak se stalo něco nečekaného. Dost dobrá rape revenge.
Flowers (2015)
Neuvěřitelný gore / underground / shocking kalibr :D
Maenhol (2014)
Taková moc jemný thrill na Asii, ale ve výsledku dobré.
Prokletý klaun (2014)
Mrtvé děti, ale to je málo.
Ghoul (2015)
ты сука :D Vyloženě horor do kina na lekačky :D c
Kolej (2014) (TV film)
Absurditám jsem pozitivně nakloněn :)
Spirits of the Fall (2008)
Jak píše kolega, je to takové neslané. Pochválím horor s pěkným a originálním námětem, ale tady sorry woe.
Frankenstein vs. The Mummy (2015)
Já to teda dal, no a na to jak filmy nadhodnocuji, tak tohle, i když se snažili, bylo opravdu děsné.
Inner Depravity (2005)
Ale kameru držel někdo, kdo netrpí obrnou.
Proof of the Devil (2014)
Moc se snažili ale je to fakt moc levný a trapný.