Recenze (2 488)
Paco - stroj smrti (1986)
Levnější předchůdce Robocopa... chlapík, z něhož zlí hoši udělali kybernetického zabijáka hodných hochů, cítí, že zabíjet hodné hochy se mu ekluje a tak vezme roha a cestou likviduje zlé hochy nalevo napravo...
Vzpomínky na budoucnost (1970)
Svět je plný zajímavých věcí a souvislostí... a tenhle dokument občas taky..
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Director's Cut... v níž byly přidány záběry z lodi a vyřiznuta dlouhá zbytečná scéna stavby hory v obýváku... už téměř neměla chybu... i po létech si udržuje tu správnou atmosféru, kterou by přistání emzáků mělo mít...
Odysseus a hvězdy (1976)
Jeden z filmů, který jsem jak kluk dost prožíval... zejména noční řádění kuličky uvězné v kameni... a dokonce i dnes se na něj rád podívám znovu...
Cena medu (1986)
Zajímavé téma s velkým plus, kterým je Oldřich Vlach v jedné ze svých mála rolí stoprocentních neohrožených klaďasů...
Vamp (1986)
Brr! Ohyzdná Grace Jones v rádoby erotickém striptýzovém tanci a ještě s upířímí tesáky... to je na jednoho moc silná káva.
Cesta do pravěku (1955)
"Jirko, podívej!" asi jen málokterý český film kdy dokázal natolik okouzlit chlapecku duši a probudit zájem o pravěk, dinosaury a trilobity. Kam se hrabe Jurský park.
Policejní akademie 3 (1986)
Nejlepší díl série.. gagy jedničky dotáhl na maximum... a občerstven několika novými skvělými figurami natřel to zbytku série o několik délek..