Recenze (2 656)
Éra samurajů: Bitva o Japonsko - Nobunagův vzestup (2021) (epizoda)
Tuhle kulturu miluju a možnost podívat se do historie v období samurajů. Bomba.
Pro mámu všechno (2019)
Jedna z mála komedií/romantiky, kdy jsem se nesmál a ani se nevžil do hlavní dvojice. Shit prostě.
Hacker (2015)
To bylo plochý, jak prsa Wei Tang. Buď jsem to nepochopil a nebo to fakt bylo tak slabý. Snažil jsem se v tom najít furt něco víc a několik věcí mi prostě nesedělo. :-/
Hodinářův učeň (2019)
Plodková, Plesl a Neužil super. Pohádka celkově v pohodě. Jen hlavní mladá herecká dvojice za mě trochu nevýrazná.
Zpátky do školy - Antropologie (2010) (epizoda)
80%
Zpátky do školy - Série 1 (2009) (série)
Je to paráda. Takové seriály můžu.
Zpátky do školy - Pascalův trojúhelník znovuobjevený (2010) (epizoda)
Jeffovi začínám trochu závidět. :D
Zpátky do školy - Angličtina jako druhý jazyk (2010) (epizoda)
S novou španělštinářkou mohla být alespoň prdel. Ten teplej asiatskej mamrd mě neba. Je moc přehranej.
Zpátky do školy - Moderní vedení války (2010) (epizoda)
Mega prdel a konečně si to rozdal s tím prasečím rypáčkem.
Zpátky do školy - Řečnické umění (2010) (epizoda)
Ta vyumělkovaná mamina už bylo i na mě trochu moc, ale ty parchanti. :D